Reference

Dopis od pana Sasína

 

Zdravím Vás pane Navrátilík,

    Po citelném zvýšení ceny  plynu u firmy E-ON jsem si vyhledal na internetovém portállu (Porovnej24.cz) levnější dodavatele a padla mi do oka společnost ENRA. SERVICES  s.r.o.  Zaujal mne jednak  produkt  FIX24 s fixací cen za dodávky plynu,  individuální přístup k jednotlivým zákazníkům a též velmi dobrá doporučení od  jejich zákazníků, kterým dělal problémy s prechodem jejich původní dodavatel.

 

     Tušil jsem, že odchod od společnosti E-ON nebude snadný, neboť již při změně dodavatele elektřiny a odchodu od této společnosti jsem přehlédl jeden termín a E-ON mi naúčtoval smluvní pokutu ve výši 3 000 Kč. Požádal jsem naivně o  zmírnění, či zrušení této pokuty, jelikož pro mne jako invalidního důchodce  to mělo citelný dopad. Zapojil jsem do této žádosti i ombudsmana společnosti E-ON, ale má žádost byla tvrdě zamítnuta a pokutu jsem musel uhradit.

 

     Změna dodavatele plynu začala hladce. S novým dodavatelem ENRA SERVICES s.r.o. byly oboustranně podepsány smluvní dokumenty s termínem zahájení dodávky 1.7.2015 a obdržel jsem instrukce k součinnosti, vše v patřičných časových termínech.

 

     V druhé dekádě června 2015  mi zaslala společnost E-ON dokumenty s termínem ukončení smlouvy až 31.05.2016 (z mého laického pohledu ničím nepodložené),s upozorněním, že  pokud ukončím s nimi smlouvu dříve, může mi být uložena pokuta a náhrada škody.

Dále mi byl  zaslán dokument  s nabídkou  setrvání v jejich společnosti,  aniž by braly v úvahu, že mne tímto vystavují sankcím od nové společností ENRA SERVICES s.r.o.

 

        Vzníklou situaci jsem konzultoval s jednatelem společnosti ENRA SERVICES, panem Navrátilíkem, tem mi navrhl po projednání s jejich právním oddělením, postoupit tuto záležitost  energetickému regulačnímu úřadu a ihned mi připravil průvodní dopis  s podklady pro posouzení a já jsem to jen odeslal.

 

Pracovnice energetického regulačního úřadu paní Veselá Petra věc prošetřila a následně mně zaslala vyjádření od společnosti E-ON, že mou smlouvu revidovali a smluvní vztah ukončí bez následného udělení sankci. Tímto paní Veselé vyjadřuji upřimné díky. 

 

     Nyní již odebírám zemní plyn od společnosti ENRA SERVICES s.r.o. a na tomto mém příkladu můžu potvrdit, že její propagovaný individuální přístup k zákazníkům není jen reklamní slogan, ale opravdová skutečnost.

 

      Veškeré uvedené skutečnosti můžu doložit papírovými dokumenty a oběma společnostem a jmenovaným pracovníkům jménem celé rodiny za pomoc v nouzi upřimně děkuji.

 

S pozdravem          Sasín František

                                Hlavní 159

                                696 61 Vnorovy  

Dopis od pana Horníka

Reference pro společnost ENRA SERVICES s.r.o.

 

V rámci finanční úspory za dodávku a odběr zemního plynu pro můj rodinný dům, jsem se rozhodl změnit dodavatele plynu ze společnosti  RWE Energie, a.s. na společnost ENRA SERVICES s.r.o..

Proto jsem v červnu 2013 s novou společností uzavřel smlouvou včetně plné moci pro všechny úkony vedoucí ke změně dodavatele.

Původní smlouvu s RWE jsem měl uzavřenu na dobu určitou dva roky s automatickou prolongací na další dva roky. Období ukončení a případné další prodloužení smlouvy byl leden 2014.

Společnost ENRA tedy učinila všechny kroky vedoucí ke změně dodavatele plynu.

Od 1. 2. 2014 mám nového dodavatele plynu společnost ENRA.

Velice nemile jsem byl překvapen, když mi RWE poslali dne 10. 2. 2014 dopis Vyúčtování smluvní pokuty ve výši 2 000,- Kč, kterou 11. 3. 2014 stornovali, neboť prý byla vystavena v nesprávné výši  a vystavili mi podle obchodních podmínek čl. 10, 10.9 novou pokutu výši 9 600,- Kč.

Věc jsem samozřejmě od počátku ihned řešil jak s RWE tak s novým dodavatelem plynu společností ENRA. Nastala několikaměsíční vzájemná korespondence mezi mnou, společností RWE a společností ENRA.

Situace se dostala až do stavu, že jsem začátkem června 2014 obdržel od RWE dopis Předžalobní upomínka na zaplacení pohledávky ve výši 9 600,- Kč.

Vše nakonec pro mne dopadlo dobře, neboť po další následné korespondenci především mezi společností ENRA a společností RWE, mi došel od společnosti RWE obratem další dopis, kde mi napsali, že na základě opětovného posouzení situace a s ohledem na nově zjištěnou skutečnost přistoupili k úplnému zrušení smluvní pokuty.

Doposud jsem se však nedozvěděl jaké to byly nově zjištěné skutečnosti.

 

Velice si cením přístupu společností ENRA, která mne po celou dobu v této nepříjemné záležitosti zastupovala, poskytla mi bezplatně právní služby, takže pokuta byla ze strany RWE stornována.

Zemní plyn tedy odebírám od společnosti ENRA samozřejmě dále, a na základě vyúčtování z června 2014, mohu potvrdit, že změna dodavatele plynu z RWE na společnost ENRA byla pro mne určitě dobrá volba.

Společnost ENRA beru jako velice zodpovědného dodavatele plynu.

 

B.Janďourek, Dubá

Další klient, kterému jsme pomohli otevřít oči

 

ENRA SERVICES s.r.o.
28. října 3117/61
702 00 Ostrava, Moravská Ostrava


Vážená společnosti, ENRA SERVICES s.r.o.,


Vaším zákazníkem jsem krátce, ale mohu podat zatím ty nejlepší reference. Váš nadstandardní přístup k zákazníkovi v dnešní době je neocenitelný.

V loňském roce jsem se rozhodla ukončit s RWE smlouvu o dodávku plynu, každý rok jsme nehorázně dopláceli a byli stále nejdražší. Říkala jsem si, že to nebudu řešit, že jsou stabilním dodavatelem a mají zde silné zázemí. Jenže jsem se v tom mýlila.
Jednoho dne mi přišel dopis, že mi nabízí levnější dodávku plynu, což by podle mě mělo být samozřejmostí a automatické bez podpisu nějakého dodatku, jenže, člověk to samozřejmě podepíše, chce to mít levné a začal onen problém.
Po 2 roky jsem doplácela nehorázné částky a díky společnosti ENRA již vím proč a dost mě to jako zákazníka zklamalo. V době podepsání dodatku byla cena plynu na trhu největší a po podepsání dodatku, kdy cena na trhu klesla, já měla cenu fixovanou a stále drahou. Společnost ENRA jsem oslovila, s nabídkou ceny a pomoc při změně dodavatele a od té doby si spolupráci s touto firmou nemohu vynachválit. Vše obstarala společnost ENRA, já pouze hlídala, zda se na něco nezapomnělo. Čekalo se, až skončí účinnost podepsaného dodatku, poslala se žádost o ukončení smlouvy u RWE a začal boj. RWE si nárokovalo pokutu 2.000 Kč za předčasné ukončení smlouvy, což mě mělo asi vystrašit. ENRA mi nabídla, že můžeme přechod k nim zastavit, abych nic neplatila, což byl vstřícný krok, ale mě to nedalo, chtěla jsem přechod do společnosti ENRA díky férovému přístupu dokončit. Přes právníka společnosti ENRA se pokuta platit nebude.
Cokoliv jsem s tímto problémem potřebovala řešit,  stačilo poslat email a hned mě kontaktovali telefonicky a dořešili to. U společnosti RWE vše musíte řešit (pro ně nejlépe) na pobočce i když ji zrovna nemáte za rohem, nebo zavoláním na placenou linku, takže Vás to stojí peníze a čas, u této společnosti lze vše řešit nejlevnější cestou a to emailem, což velice, pokud máte malé dítě, oceníte.

Pevně věřím, že naše spolupráce bude bezproblémová, je totiž vidět, že společnosti ENRA na zákazníkovi záleží a dokážou se o něj postarat.

--
S přátelským pozdravem

Novotná Kateřina

Vliněves
Dolní Beřkovice okr. Mělník

 

06.05.2014

Toto nás opravdu potěšilo, a zajímalo by nás, zdali dostávají takové děkovné dopisy i firmy zde jmenované?

ENRA SERVICES s.r.o.
28.října 3117/61
702 00 Ostrava, Moravská Ostrava
 
Hezký den, 
neuvěřitelné se stalo skutečností. Po dlouhé době musím reagovat na vaše vyúčtování a jeho cenu za odebraný plyn. Jedním slovem to bohužel nejde, prostě super je málo. Konečně společnost, která dodržela to co slíbila při podpisu smlouvy a ve vyúčtování se neobjevilo nic navíc, jak to je u jiných ba i velkých společností. Nestává se mne často, abych chválil za něco - na čem jsem se dohodl /smluvně/-- opravdu „Velká“ výjimečná společnost na trhu a na to musím reagovat svojí písemnou chválou a zároveň prosbou vydržet i pro další období. A konečně i vzkaz všem potencionálním zákazníkům dokázat, že to jde, i když jsem tomu už nevěřil. Opravdu to funguje a cena plynu včetně všech služeb za období byla neskutečná. Jen dva příklady můžu doložit a to RWE a ČEZ, kde mě ujišťovali o jejich nízké ceně za odebraný m3 plynu. Ovšem zapomněli všem říci, že to není vše, co chceme zaplatit. Naúčtují Vám další poplatky, o kterých neradi mluví a sjednávají smlouvy telefonicky i osobně a ceník přiloží až k podpisu, kde není zcela zřejmé, jaké další služby budete platit. Ušetřil jsem v prvním případě cca 8.000,- Kč a ve druhém 5500,- Kč za průměrný rodinný dům pro ohřev vody a topení za odebraných 1000 m3 /přepočteno 10.616kWh/ celková spotřeba je ovšem cca 2000 m3 /21.232

kWh/ pak bylo i více ušetřených Kč. Upozorňuji za spotřebu ve stejném období. Závěrem musím napsat: nikdo mě k této recenzi a srovnání nepodbízel a nemám s touto společností jak-koliv se to může někomu jevit nic společného krom odběru plynu a na to chci a musím reagovat. Jen tak dále a vydržte to prosím.


Pokud jste spokojeni řekněte to dalším a dávám tímto svůj souhlas ke zveřejnění.
Dne 2.května 2014
 
Přijmete ujištění naší dokonalé úcty
 
Váš zákazník                                                                             
Leoš Zamrzla
1.máje 754
Hrádek nad Nisou
 
05.05.2014

 

 

Lidé dnes berou kvalitní služby jako samozřejmost a tak by to asi mělo být. 

Jenže ne vždy to tak bývá, čehož jste sami denně svědky. 
O to více máme u nás v Enra radost, když nás někdo upřímně pochválí. Ceníme si toho a chceme se tím veřejně pochlubit.
 
reference enra levny plyn Musilova pozdrav z Pardubic
 
Paní Musilová z Pardubic nám poslala balíček s výborným perníkem a k tomu milý pozdrav:
 
Dobrý den paní Škutová,
chtěla bych Vám touto cestou ještě jednou poděkovat za ochotu, trpělivost při komunikaci a opravdu velmi pěkný přístup k zákazníkovi. V dnešní době se s tím člověk setkává opravdu zřídka.
Dovolila jsem si poslat z našeho města perníků malý vzorek ke kávě, "tak se nějak podělte" ;), protože nevím kolik vás tam pracuje. 
 
Hezký den Musilová R.
 
 
 
 
 
24.02.2014